D & D Delivery Service

3 reviews & complaints.

Most Popular | Newest | More Options >
More filter options:
Bad Service!
Posted by on
HIGH POINT, NORTH CAROLINA -- I had a piece of dining room furniture delivered form D&D. When they arrived we had 6 inches of snow on the ground, the drivers unloaded other customers items into the snowy street in order to get to mine. Needless to say they didn’t seem to show any respect for what they were delivering. They brought my item up the driveway using a 2 wheel hand cart which placed all the weight on one point, I had them place my delivery in the garage on 2x4 blocks so it was off the ground.
I was told I had to pay $201 cash for the delivery or they would take the item back. Even though I had already waited 7 weeks for the delivery and had already made the delivery payment they would not budge. He was adamant that I had to pay even if it meant going out in the snowy street to an ATM. Because it was after their office hours they could not call to confirm my payment even though it was noted on the invoice as paid. I called the store where I purchased the item the next day and was told that I would have a check mailed to me from D&D to reimburse me the delivery. 5 days later when I opened the box I noticed the corner had been damaged. I took a picture and emailed it to them, when I called I was told “you signed saying it was ok” nothing we can do! So 3 weeks later I went there in person (385 miles from my home) to collect my $201 I had not yet received and discuss how to resolve the damage issue.

One guy got aggressive and told me to leave, nobody was going to talk with me. Then after I stood my ground I was told they could not pay me there accounting was in a different location but a check would be mailed out the next day. I was also promised a phone call or email with possible solutions on how they would assist fixing the damaged item. My visit was on 1/27/2010 and I still have not received a call, email or check.

I DO NOT SUGGEST USING THIS COMPANY!!!!!
Company Response 03/26/2010:
When we notified you we were scheduling your delivery, you were told there was a delivery fee of 201.00.You never once said you didnt owe it,after making the delivery the store you purchased from said they would pay all delivery fees.We sent your check out as soon as we received payment.As for damage, if the drivers were handling your furniture so carelessly WHY would you not inspect the furniture.Even though you signed a clear bol and made threats we still tried to get a new top for you.As you know the store and factory both declined getting you a new top.We cannot honor claims after the furniture was delivered a week earlier.
     
Read 2 RepliesAdd reply
User Replies:
kwwells on 06/20/2012:
D&D Delivery - Terrible experience
Delivery experience was unprofessional, and displayed willful negligence.The assembly of the bed was incomplete, incorrect, and dangerous.
The storage drawers were not installed correctly, the bedrails were not installed correctly, and damage was done to the bed frame / top of the media dresser/ and nightstand.They also intentionally discarded parts that were needed to complete the installation.
The installers left at 8pm that evening after 2 hours.That evening upon laying on bed, we heard creaking and snapping sounds.Looked under bed and discovered improper installation- AND missing 3 support posts! Looked into the empty boxes outside, and found the install directions- and missing posts. Used a car jack to raise the bed enough to install posts. Also purchased scres to finish install of 12 bed slats.
A customer on 06/22/2014:
Wow. I had ordered furniture 4 weeks ago in May and have not heard from them yet. I was told by Hickory Furniture Mart that D and D delivery would ship furniture between 3-4 weeks as they have to wait to fill their delivery trucks.

Any company who will argue with a customer as above without genuinely attempting to work with them or understand them is not a good company to begin with.
Close commentsAdd reply
Lousy Service
Posted by on
I purchased furniture from Designer's Choice in Hickory, N.C. on September 9, 2006. I was told the delivery charge would be $775. When D & D Delivery Service, Inc., located in High Point, N.C., called to schedule delivery for November 11, I was told that the delivery charge was $922, which I considered to be a significant increase. Out of 5 cartons, only 3 arrived undamaged. Of these 3, the deliverymen were only able to carry 2 upstairs, although set-up was supposed to be included in the price. They insisted that the Door Chest would not fit up the stairs, which is totally untrue as we have now moved it upstairs ourselves. They then left, leaving the Chest setting on a dirty furniture pad in my kitchen.

Mid February D & D Delivery Service called and said they would be in the area and could deliver Feb 22-24. I told them we would be away on vacation on the 22nd but that the other dates would work. In spite of this fact, they tried to deliver the furniture on the 22nd, and then headed back to N.C. It is now March 21st. Earlier this week, D & D Delivery Service, Inc. called to schedule my delivery between the hours of 1:00 and 4:00 P.M. today. It is now after 4:00 P.M., once again, they have not delivered or even called. I called their office and there was nobody there to take my call. D & D has had my money since November and I find this to be totally unacceptable. My next correspondence will be directed to the Better Business Bureau.

     
Read 2 RepliesAdd reply
User Replies:
kimdotkom on 01/04/2008:
D & D Delivery brought new Drexel Heritage furniture to my home in Oct. Not only did they: (1) show up at 7:30 A.M., almost SIX HOURS EARLIER than the scheduled time (which was 1-4:00 P.M. and I was getting off work at noon to go home and wait for them, but instead they made my husband, who was leaving when they pulled in the driveway, TWO HOURS LATE for work!!) and (2) make an enormous mess of ripped boxes and packing material in our driveway and yard, which blew all through the neighborhood while they were inside trying to set the furniture up, they also (3) argued with my husband how to put the bed together and (4) RAN OVER OUR $500 IRON mailbox and post as they left and kept right ongoing!! I have been on the phone NUMEROUS times with the owner, Don Jarrett, who is a rude, unreasonable, filthy-mouthed LIAR. Initially, he said he would talk to his driver and told me to fax the police report, photos of the mailbox and bill to replace it. I did all of that IMMEDIATELY and now, THREE MONTHS LATER, HE STILL REFUSES TO PAY for the damaged property. I have FINALLY contacted his insurance carrier (through the police and DOT) and will be getting a check soon! PLEASE do yourself this favor: ASK your (NC and SC) furniture dealer WHO THEY USE FOR DELIVERY!!!!! If it's D & D (from Thomasville, NC), say "NO THANKS!!" I will NEVER AGAIN order furniture from ANY company who uses those dishonest idiots to deliver. Period.
ksquare on 12/09/2010:
I am getting worried. I am having the same problems about scheduling a delivery and I haven't received the furniture yet. I'm surprised the furniture companies would still use this delivery service
Close commentsAdd reply
Dishonest and incompetent
Posted by on
HIGHT POINT, NORTH CAROLINA -- D&D Delivery of High Point North Carolina is incompetent and dishonest. When I phoned to see what was taking them so long to deliver my furniture in the time frame I'd been quoted, they said they phoned twice but I wasn't home. I asked why they hadn't left a message, and they had no response. When the furniture was delivered early on the day scheduled, I was at a friends across town. I'd told them I wouldn't be home until a certain time, but the driver said he hadn't been told which was a lie because the only way he got my cell phone # was from the person I'd given this info to.

I encourage others to avoid dealing w/this disreputable, dishonest company.

     
Read 6 RepliesAdd reply
User Replies:
Anonymous on 10/22/2007:
If you know your having a delivery coming,why not stay at home instead of going to your friends house?

lesallimc on 12/14/2007:
I have had to deal with this delivery company as well. First of all, they give you a three hour window of delivery, so I think it is ridiculous for someone to suggest a person sit at home all day long to wait on a delivery. Second, don't let them leave until you check the front yard. Yep, they will dump ALL debris there insisting it is company policy they don't correctly dispose of it. Third, well, I won't even get into getting a timely scheduling for delivery in the first place. Completely unethical and slimy. STAY AWAY!!!
Anonymous on 12/14/2007:
Deliveries of this type are always a crapshoot, I agree, I wouldn't have been across town were I expecting a delivery.
kimdotkom on 01/04/2008:
D & D Delivery brought new Drexel Heritage furniture to my home in Oct. Not only did they: (1) show up at 7:30 A.M., almost SIX HOURS EARLIER than the scheduled time (1-4:00 P.M., I was getting off work at noon to go home and wait for them, but instead they made my husband, who was leaving when they pulled in the driveway, TWO HOURS LATE for work!!) and (2) make an enormous mess of ripped boxes and packing material in our driveway and yard, which blew all through the neighborhood while they were inside trying to set the furniture up, they also (3) argued with my husband how to put the bed together and (4) RAN OVER OUR $500 IRON mailbox and post as they left and kept right ongoing!! I have been on the phone NUMEROUS times with the owner, Don Jarrett, who is a rude, unreasonable, filthy-mouthed LIAR. Initially, he said he would talk to his driver and told me to fax the police report, photos of the mailbox and bill to replace it. I did all of that IMMEDIATELY and now, THREE MONTHS LATER, HE STILL REFUSES TO PAY for the damaged property. I have FINALLY contacted his insurance carrier (through the police and DOT) and will be getting a check soon! PLEASE do yourself this favor: ASK your (NC and SC) furniture dealer WHO THEY USE FOR DELIVERY!!!!! If it's D & D (from Thomasville, NC), say "NO THANKS!!" I will NEVER AGAIN order furniture from ANY company who uses those dishonest idiots to deliver. Period.
PLAYNC on 02/05/2008:
PLAYNC on 02/05/2008:
you would think when people order furniture they would no the packing material stays with them. you buy furniture and it comes in boxes, they are yours too.
they are delivery guys not trash men.
Close commentsAdd reply
Top of Page | Next Page >