[X]

Atlas Roofing Complaint - Roofing - Selecting roofing color

Review by bjtermite15 on 2011-11-03
ATLANTA, GEORGIA -- My wife and I have signed an agreement with a Home Depot representative for replacing a home roof and all we can get is a 1" square sample when the sample folder says "FINAL SELECTIONS SHOULD BE MADE USING ACTUAL SHINGLES". Your representative says you do not furnish shingle samples: why? We made a selection for contract's benefit, but we are not happy until we see the actual shingles. It seems that is poor business for your representative to carry a different line of shingles from what you sell in the retail store where you can see samples. You already have a $2,000 deposit Which you took out of my bank account without having my check, and this was not acceptable with us either, only you did have my account number.
Comments:1 Replies - Latest reply on 2011-11-04
Posted by Alain on 2011-11-04:
How did they take $2k out of your bank account without your authorization? If you didn't authorize it, you should go down to your bank personally and also file charges. If you did give out your account number (you should never do that, by the way) to them, was there something you signed that allowed them to take the money? If you've had problems throughout this process and aren't happy at this point, cancel and chose someone else to do the job for you. Continuing to do business like this portends future problems.

Your Name:
(displayed with your comment)
Your E-mail:
(required)

Your Experience/Advice:
Check spelling


By clicking submit you agree that you have read and accept the Terms of Service & Privacy Policy.


Note: All comments are reviewed by a moderator before being published. Please be sure to read our guidelines before commenting.