[X]

1
Helpful
Votes

North American Bancard Complaint - Big Scam!!! Big Scam!!

Review by NABCRIPMEOFF on 2011-05-11
OMAHA, NEBRASKA -- Secure card service is their sales dept. And lies about the cut off time for deposit available. Deposit take 2-3 days show up in your bank if batches send after 5pm e. S. T. Their machine took more than 2 or 3 days to set up; customer service sucks. All services need to pay.... Don't use them! Don't use them.

Dont ever sign their contract before its too late!!
Company Response on 05/18/2011:
We at NAB apologize that you continue to report an unsatisfactory experience with our company. It is unfortunate if you were expecting your deposits before our allotted 2-4 business days. We offer our sincerest regret if our Technical Support team was unable to assist you in connecting your equipment in what you consider to be a timely manner. Our records show that you spoke to Technical Support for assistance on several occasions in which you were assisted in areas of a general technical nature synonymous with industry standards. We made every effort to resolve your processing concerns during your time as our merchant. Unfortunately the decision was made by your company to breach our agreement and change processors. We are sorry to have lost your business, and wish you the best in the future.
Comments:2 Replies - Latest reply on 2011-06-09
Posted by Alain on 2011-05-12:
They have a lot of similar complaints about them here and on other sites.
Posted by Bobbie on 2011-06-09:
DO NOT USE THIS COMPANY we ran a card 6/1/11 Was told since it was a large amount that it would take a few days to make it to our account we waited until that following Tuesday No money!!!!We called back we was PROMISED that it would be in our account Thursday they said the ONLY reason it was NOT in our account is because the person who was handling it had Family issues and had to leave work that they ONCE AGAIN PROMISED it would be in our Account Thursday 8 days after we ran the card and it was approved Here Comes THURSDAY Still NO MONEY So I called back up there the one person who is handing my account is in training so Im pretty sure ONCE AGAIN Im not going to get my money!!!! I have Kids to feed and people to do Jobs for. Thuis was are 1st card that we ran through and we are having all kinds of trouble with company I am sicken that this company would do this to people!!!!!!!!!!

Your Name:
(displayed with your comment)
Your E-mail:
(required)

Your Experience/Advice:
Check spelling


By clicking submit you agree that you have read and accept the Terms of Service & Privacy Policy.


Note: All comments are reviewed by a moderator before being published. Please be sure to read our guidelines before commenting.